تمجید از مجیدی
تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, | 10:10 | نویسنده : سهند

شیش تق لالی ها برای تمجید از مجیدی با فرانکو بارسی مصاحبه خیالی انجام دادند! - دروغ پردازی جدید آبی ها

خبرگزاری پرسپولیس : طی روزهای گذشته برخی سایت های خبری مدعی شدند فرانکو بارسی که به دعوت باشگاه پرسپولیس برای تماشای دربی 76 به تهران سفر کرده بود، در گفت و گو با رسانه های ایتالیایی از فرهاد مجیدی تمجید کرده است.

این خبر که در سایت های خبری وابسته به باشگاه و هواداران شیش تق لال بازتاب گسترده ای داشت هیچ اشاره ای به مرجع مصاحبه با بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه آث میلان نکرده است.

به دنبال انتشار این خبر جست و جوی گسترده ای انجام دادیم تا منبع خبر و مصاحبه فرانکو بارسی را با رسانه های ایتالیایی پیدا کنیم اما بازیکن محبوب ایتالیایی ها در دهه 90 میلادی هیچ مصاحبه ای در این خصوص انجام نداده است!

در این مصاحبه خیالی، بارسی کاپیتان 38 ساله شیش تق لال را با فرانچسکو توتی مقایسه می کند و می گوید تنها نکته مثبت دربی تهران ورود شماره 7 استقلال به زمین بود که در این لحظه تمام حاضران در ورزشگاه به احترام او ایستادند!

این البته اولین بار نیست که استقلالی ها دست به چنین اقداماتی می زنند و هنوز خاطره کلک فوتوشاپی روزنامه منتسب به مدیریت باشگاه شیش تق لال برای توجیه اشتباه داور دربی در مردود اعلام کردن گل صحیح محمد نوری از ذهن فوتبالدوستان ایرانی پاک نشده است.

_______________

وای اینا دیگه چقدر عقده ای هستن
کیسه کشای بدبخت
فکر کن یک درصد باره سی از فرهاد مجیدی تعریف کرده باشه...

گناه دارن خب ،بهشون نخندید

اخه کسی رو ندارن،ضمنا فرنازشون که افتخاری نداره اینو میگن شاید

بتونن باهاش پز بدن

خدا شفا بده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: